pondělí 26. listopadu 2018

 
 
 Ještě čtrnáct dní strachu.
Čtrnáct dní nejistoty.
Čtrnáct dní do sona...

(Fotky z Pokojů)

18 komentářů:

  1. Mila moje!neboj se..to je hruza myslim na tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujů. Ono to na první pohled (tedy pohmat) vypadá dobře, ale sono je rozhodující..

      Vymazat
    2. Já si prožila taky strachy kvůli té hlavě, když jsem čekala dva stehy a bylo jich sedm, ale histologie dopadla dobre,tak snad to budes mit taky v poradku..ale nez jsem vedela jak to dopadne, bylo to bolavy, ale hlavne proto, ze jsem ty kluky tady nechtela nechat..jinak docela uzitecny zastaveni a zamysleni..moc moc na tebe myslim. Labuťko♡♡♡

      Vymazat
    3. Uf, já vím, myslela jsem na tebe a říkala si, že to dopadlo dobře, když už se k tomu nevracíš. Jo, taky mám strachy jenom kvůli klukům, kdybych byla sama, tak se tak nebojim.

      Vymazat
  2. Holka moje,tuším.Myslím na tebe,ať je to dobrý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, děkuju, a těším se, až se K+Z+B+D sejdeme ♥.

      Vymazat
  3. Já byla nedávno kvůli bolesti v prsu. Dopadlo to dobře, ale i tak jsem byla ráda, že muž pracuje poblíž a vyzvedl mě tam. Jestli to jen trochu jde, vem si někoho blízkého sebou. Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju♥. Zatím chodím sama, jen pro jistotu s práškem na uklidnění. Uf, většinou to na mě dolehne až doma, když zkoumám lék. zprávu a googlím a to je samozřejmě špatně.

      Vymazat
  4. Dáši neboj. Já si tohle užila před 2 lety a rozumím. U mně strach přešel v racionální myšlení a bylo to všechno snazší♥ Držím palce♥ A ta výstava je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věro, děkuju za podporu♥. Včera večer jsem si tak zapanikařila, že už jsem si to myslím na těch čtrnáct dní ,,vybrala" a pak se uvidí. Bulka nebulka, ten strach je nejhorší. A fotky z výstavy ještě přidám;).

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Rožulko, děkuju♥. Strach je čím dál menší, už jenom týden:).

      Vymazat