neděle 6. ledna 2019

 
 
 
Sobota v Roztokách.
Ančí pěta(...)cetiny a Rubenek, půjčený na hlídání.

Jak fotíte večer v místnosti při umělým osvětlení? Já se s tím teda dost peru.
 Všechno je strašně žlutý a tak to radši hodim do černobíla.
O focení venku za šera ani nemluvim;).

Chystáte se na roztocký masopust?

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi to docela líbí, ale takhle mám jenom černobílý Rubenky:(.

      Vymazat
  2. Ty černobílé jsou pěkné! Se žlutou mám podobný problém. Možná i proto, že fotím záměrně bez blesku a upravuji si jen expozici/citlivost. Ve Win-programu na foto je obsažena základní úprava s možností si pohrát s odstínem obrázku..teplo/chlad. Chvíli to vydržím a pak stahnu všechny barvy :-D. Určitě je na to lepší např. volně stažitelný Gimp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky fotím bez blesku. Myslela jsem, že by to nějak nastavením foťáku šlo, omezit tu žlutou. Upravuju v Zoneru, tam mě napadlo akorát to převedení do černobíla. Musím to prozkoumat. Za rady děkuju!!

      Vymazat
  3. Ta tma od rána do večera teď je prostě bída. S bleskem nefotím, to bych musela mít jinou výbavu, aby se na to dalo koukat. A bez blesku je to mizerný. :-( Fotky upravuju jenom v takovém tom Windows prohlížeči, ani nevím, jak se to jmenuje - s tím bych asi měla něco udělat - jenže mě to vůbec nebaví studovat... Černobílí Rubenci jsou náhodou moc hezký. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zoner je docela fajn, chodí mi i mailem různý tipy, jak v něm upravovat. Ale jak fotit, když není světlo, takovej tip mi ještě nepřišel:). A tvoje fotky večerní jsou vždycky krásný!

      Vymazat
  4. Dášo, taky s bleskem nefotím, je to fuj :-( Ale máš krásně barevný polštáře, ať s nebo bez blesku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli polštářům jsem si taky musela přivstat, jinak by byly černobílý;)).

      Vymazat
  5. Zkusit nastavit zářivkové světlo,rychlou uzávěrku, nebo autom nastavení světelnosti. klidně fotky podexponuj. Nebo stáhnout v nastavení barev žlutou. Ale ani to není stopro. Vysoké Iso hodí šum, ale někdy je to na těch fotkách zajímavé. Fotky máš i tak pěkné a Rubenek už je chlap♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všecko vyzkouším, děkujuu!♥ Zářivkové světlo jsem teda zkoušela, i autom. nastavení světelnosti, furt fotím na to AV. Zbytek pro mě bude oříšek, nastavení rychlosti, Iso nejsem furt s to pochopit, ale musím se s s tím poprat:)) Dík!

      Vymazat