pátek 27. července 2012

Tak pokračujem:)    On continue:)

6 komentářů:

  1. Šťastnou cestu! Se budu těšit:o) Dneska mi nějak blbne blogger, ne a ne si Tě dát do sledovaných, doufám, že to brzo pokořím:o) Ať vám to šlape lehkou nohou, j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky!! A jdu k Tobě studovat to plstění, když jsem háčkování ještě nepokořila:) Ahój zatím!

      Vymazat
  2. pani, vyste se nám přestěhovala? copak copak? úvodní fotka ovšem báječná stejně jako šecky předtim, na tom starém blogovi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pani, já bych se jinak nestěhovala, ale už mi na starym blogovi nešly vkládat fotky, už bylo přeplníno:)

      Vymazat
  3. Já tomu nějak nerozumím :-( A to mě taky čeká? Každopádně hodně štěstí v pokračování, budu tady zase jako doma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pondělíčko, čeká nás to všechny! Né, chichi, dělám si legraci:) Já nevím, možná to s tím bloggerem a picasou jenom neumím.. Mohla jsem si i koupit větší úložiště fotek, ale nepochopila jsem jak:(

      Vymazat