úterý 5. února 2013


Dyk to není vůbec jednoduchý! Už jenom ten začátek..
Stalo se vám někdy, že jste obháčkovali samotný háček? Mně právě jo:)
 

12 komentářů:

  1. Ono se poddá :-) Co třeba trochu silnější přízi, nepomohlo by to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Taky si říkám, že na trénink bude asi lepší silnější. Jdu párat nějakej svetr!

      Vymazat
    2. Ještě lepší by byla nějaká silnější světlá bavlna, na to je dobře vidět a všechny ta oka jsou lépe identifikovatelná. Já jsem zase kdysi háčkovala všechno jako do spirály :-) Začátky jsou prostě začátky...

      Vymazat
    3. Peťko, dík, budu k tobě chodit pro rady:) V tom instruktážním videu na mě vůbec nečekaj, chjo, potřebovala bych ještě jednu ruku, která by mi to video přetáčela..

      Vymazat
  2. :-)) Já bych to taky chtěla zkusit! Ale naposledy se mi nevedl ani řetízek...

    OdpovědětVymazat
  3. :DDDDD, jsi výborná!:)) jako háčkovat umím, to máma zvládla, raději bych ale pletla, to máma nezvládla - mě naučit, jinak obháčkovat háček umím taky:) stejně mě to ale vůbec nebaví..

    OdpovědětVymazat
  4. :) V jednu chvíli jsem zpanikařila, že to neumím nijak zakončit a Míra se smál, že se dostanu do Guinessovky se čtyřkilometrovým řetízkem:)

    OdpovědětVymazat
  5. před spaním jsem se pěkně zasmála :-))

    OdpovědětVymazat
  6. to je dobrej hardcore, začínat s perlovkou:o))) na tu nemám nervy ani po letech. ale tak víš co, ono nikdy není dobrý ty začátky přepálit, říká můj muž. tak hezky... v klidu... napojená do elektriky seš, baterky nedojdou. samá pozitiva. držím palec!

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký den, jsem zde u vás poprvé a poprvé vidím háčkovat někoho s tenoučkou perlovkou, kromě sebe, jsem myslela, že jsem jediný blázen, který háčkuje z nití. Vzpomenu-li na svoje háčkovací začátky, tak to byly metry a metry řetízku :-) Jen bych fakt volila něco silnějšího. Přeju, ať se učení daří Maríí

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem háčkařkám za rady, perlovku už jsem vyměnila za silnějšího Járu (vážně se tak ta příze jmenuje)! (p.s.: až uvidíte můj první výtvor, to se teprve nasmějete;)

    OdpovědětVymazat