pátek 1. března 2013


Dneska ráno při snídani jsem přišla o půlku zubu.
Čtyřka vpravo nahoře. JE TO VIDĚT!
Prokop mi řekl: ,,Stárneš."
Mé plány do budoucna - Háčkovat a stárnout:)
Prý háčkuju plácačku na mouchy. Řekl Míra. (Miluju ty svý chlapy doma..)
 
Aujourd´hui, j´ai perdu une moitié d´un de mes dents.
,,Tu vieillis", mon fils m´a dit.
Alors, mes projets pour l´avenir - Crocheter et vieillir:)

8 komentářů:

  1. Dášo, tak čtyřka - vlevo nahoře. Při večeři na malováku. Spokojeně si jí chleba se škvarkovou pomazánkou a najednou - křup...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, And, měly bysme se spolu vyfotit - rozesmáté! (Jestli to ještě nemáš spravený:) Nebo dát vedle sebe svoje fotky, jak je Před a Po, tak by byla Snídaně a Večeře!

      Vymazat
  2. Dášo, tak to jsme prošvihly. Mně ta půlka trčela kolmo k dásni, dost mne to znervózňovalo, tak jsem to celkem rychle řešila. ale kdybych to byla bývala tušila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jó, And, tak příště.. Eště nám toho odpadne..:)

      Vymazat
  3. Háčkovat a stárnout - to zní jako skvělý plán, který se obejde i bez chrupu .)

    OdpovědětVymazat