neděle 12. května 2013






A jaký byl váš víkend?:)    Et quel était votre week-end?:)

Už začínám trénovat fačování:) Nástup na operaci ve středu..
Je commence a m´entrainer au bandage:) Opération de ma jambe s´approche. Ce mercredi..

14 komentářů:

  1. My dnes taky pískovali a měli jsem se moc krásně, moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný zrcátko a puntíky na ubrusu :-) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ,,Rámeček" zrcátka je zase ze samolepících puntíků (jsou u nás všude:). A děkuju!

      Vymazat
  3. Odvážná ženo,budu na tebe myslet.
    Puntíky jsem si zrovna před pár dny taky pořídila a jsou taky všude-zelený a oranžový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, dík, když to dobře dopadne, snad se i ty odvážíš:) Vyfoť puntíky! (V červnu další dyzajn supermarket!;)

      Vymazat
  4. ale, ale pani, copa to? Každopádně držím palce!

    OdpovědětVymazat
  5. Ale pani, dejte pokoj! To chce griotku! :-) Tak na tě budu myslet, Nenudi dnes vyrazily na cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to třeba ještě pojedou se mnou a nudit se nebudu:) Dík, And, griotka bude:)

      Vymazat
  6. přemýšlím o vás
    polibků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Merci!! Ce n´est qu´une opération des varices, mais j´ai un peu peur quand meme. Bises.

      Vymazat
  7. Držím palec! A těším se pak na uklidňující zprávy, krom modrých očí mám po mamině i nádherné křečáky (zatím v rozpuku, ale už i tak dost v křeči). Opatruj se, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju! Já mám modrý oči po tátovi, ale žíly taky máminy. Uklidňující zprávy snad brzy..:)

      Vymazat