pondělí 11. listopadu 2013

Domů z práce se vracím většinou za tmy..
 Il fait noir quand je rentre a la maison..

 .. a mám toho celkem dost..
.. et j´en ai marre..(un peu)

 
  


Ale čas na blbiny si najdem vždycky..
Mais on trouve toujours le temps de faire des betises,..


.. i na háčkování a čtení pohádek..
.. de crocheter et de lire des contes de fée..
 
(Přiznávám, že Radúzy knížku O Mourince a Lojzíkovi jsem si v knihovně vybrala
 hlavně kvůli této ilustraci od Mariany Dvořákové</ <

5 komentářů:

  1. Hele, ale jestli to Vaše okno v hale v noci takhle krásně svítí, tak to já, být Tebou, bych si tam nedělala koutek, ale rovnou ložnici :-) Jo a na blbiny a na pohádky se síly seberou vždycky, to znám... I když zrovna jeden večer minulý týden už bylo u nás těch blbin tolik, že to bylo málem bez pohádky - no jo, jenže mně to stejně nikdo nevěří, když říkám, že to bude bez pohádky, protože všichni vědí, že tu pohádku na dobrou noc potřebuju stejně tak, jako holčičky... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, no jo, ale hala je v přízemí, my máme v patře takový ten ochoz. Postel tu nerozložíme. Leda bysme s Mírou spali na palandě. Zkusím mu to navrhnout:) Tak hezký pohádkový večer (I s těma blbinama;)!

      Vymazat
  2. Jo,zima mi nevadí,ale ta tma v 5...A mám toho taky dost-všeho(teda někdy).Ach jo,už aby byl pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě ta tma zmáhá. A ráno! Já vždycky sama sebe tak lituju... :-)

      Vymazat
    2. S dovolením se budu litovat až do vánočních prázdnin. A po prázdninách nanovo a ještě víc.. Ještěže je před prázdninama;)

      Vymazat