čtvrtek 13. března 2014









Možná se kvůli nim (resp. v nich) i vdám...;)
(za stovku ze sekáče)

23 komentářů:

  1. Tie sú krááásne, aj preto, že my hneď pripomenuli tie moje svadobné, podobná farba aj dĺžka:) A tá cena, no odpadla som!!!

    OdpovědětVymazat
  2. wow! To bych se vdala i znova:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, Dášo, chci Tě v nich vidět! Tím se tedy nezvu na svatbu... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě,že sedím...
    Vdej se,děvče,věk už na to máš,jak se říká u nás ve vsi.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné fotografie.

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. taky tě chci v nich vidět:)ať žijí sekáče!

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůů Dášo, ty jsi taky slečna?!

    OdpovědětVymazat
  8. A šaty jsou úúúúžasný! ale asi by mne stejně nedonutily :-) A vidět tě v nich chci taky, i bez svatby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. And,ty taky???:) Chichi. Myslím, že ani mě ty šaty nedonutí.. Ani Bohdana:)

      Vymazat
    2. Jo Dášo, já taky, už asi 25 let..... :-D

      Vymazat
    3. Blbě se to počítá, když jeden nemá to konkrétní datum, co? 6e by i mezi námi dvěma byl rozdíl 10 let? :-)

      Vymazat
    4. Že by?;) Já to teda počítám od seznámení a to bylo na mý narozeniny, tak se mi to dobře pamatuje..

      Vymazat
  9. Holky, dík a ďakujem:) Vyřídím pochvaly paní prodavačce sekáčové.. A snad donutím nějaké dítě nebo muže (né manžela:)), aby mě vyfotil(o). Páč netuším, jestli se v nich někdy odvážím ,,do světa". Teď po chřipce a s rukama poškrabanýma díky alergii mi to v nich bude určitě bude slušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já čekala, že donutíš nějaké dítě nebo muže, aby si je oblékli!!!! Vinckáááá!!!!!

      Vymazat
    2. And, Vincek se do nich hrnul hned, jak jsem je vyndala z tašky. Ale to jsem neměla po ruce foťák:)

      Vymazat
    3. Jó, Vincka! :-) Ba ne, já chci vidět Tebe, po chřipce budeš krásně průsvitná, to se bude k těm šatům hodit...

      Vymazat
    4. No, já si nejsem úplně jistá, jestli se k těm šatům hodím..:)

      Vymazat
  10. Teda Dášo, ty jsou perfektní, k tobě určitě jdou, nechceš ten sňatek přeci ještě zvážit...? ;)
    Uvázala bych ti k nim nějaký roští do vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pavlo, roští do vlasů by se mi líbilo teda moc!! Ale třeba by se hodilo i k nějaký jiný příležitosti..?;)

    OdpovědětVymazat