neděle 13. dubna 2014








 
Docela jednoduché diy (když ho zvládne myself, yourself ho zvládne určitě!:)
Potřebujete jen obyčejné korkové prostírání, pravítko, nůžky a barvu.
 

16 komentářů:

  1. Můj myself jede,ale yourself ,ten nestíhá a mám jenom pravítko a nůžky a je zase neděle,ach jo.
    Vidím,že chřipka je pryč.Už jsi v kondici...Máš to hezký a ty hrnky,to jsou vzpomínky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, hrnky jsou úplně nový, koupila jsem je u nás v Domácích potřebách:) Mám ti tam pro ně taky skočit??

      Vymazat
  2. šikulka:)králík má rozstomilej čumáček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Králík volně k vytištění! Odtud - http://playfullearning.net/crafts-for-kids-printable-bunny-mask/?doing_wp_cron=1397467620.1910979747772216796875

      Vymazat
  3. Supeeer, aj samostatne ale najlepšie sú keď sú kadejako poskladané!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě, že asi budou nejlepší na stěně. Vyzkouším. Pod talířem nejsou vidět vůbec:)

      Vymazat
  4. Výborný! Asi bych si taky vyhrála... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si myslím:) V Papelote jste si vyhrály pěkně!

      Vymazat
  5. Neotřelé velikonoční dekorace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já některé ty otřelé moc nemusím..;)

      Vymazat
  6. Parádní geometrie. Ten yourself mě dostal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě dostává ten váš plot, to jeho vsazování nikdy nepochopím..:)

      Vymazat