neděle 18. května 2014










S úsměvem do nového týdne!
Sourire! Lundi demain!
 

5 komentářů:

  1. jó holínky jsou bezva, musíme koupit větší číslo!dík za připomenutí kouře, už jsem ho neviděla věky!musíme z půdy vytáhnout televizi s kazeťákem a udělat si večerní promítání:)(a co teprve pražská pětka!)

    OdpovědětVymazat
  2. Jediové v holinkách...
    Snad si na tebe ráno vzpomenu,s tím úsměvem.Protože já mám krutý rána,tichý a krutý,tak do devíti.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, těšila jsem se na pondělí hlavně proto, že jsem ještě doma a tudíž jsem se nemohla dočkat, až všichni odejdou do práce a do škol a já si budu v klidu natírat. Kdybych šla do práce, tak by to pondělní ráno bylo taky tichý a krutý:) Tak snad už jsou i tvoje rána veselejší, když je pondělí za náma:)

      Vymazat
  3. ehm, tak jsme jako dnes byli koupit ty holínky...a měli jen mickeymouse a spidermana, takže jsme nekoupili nic.hele kde maj normálně pěkné holiny?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, že tyhle holiny jsem kupovala u vietnamců, u nás ve městě ani žádná obuv není:) Nejradši kupuju boty (i oblečení) bez kluků, jinak by to byl taky samej spiderman a lebky a tak..:)

      Vymazat