čtvrtek 4. února 2016

 Mám novou vášeň.. Já bambula!

12 komentářů:

  1. I like your photos, always full of beautiful colors!
    the second is my favorite! love pompom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me too, I love pompom. And your blog;) Nice evening, Jens!

      Vymazat
  2. .brmbolčoky ..ooOO..°°o..oO.. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Katko, děkuju, ty víš, jak se mi líbí tvoje barevný kombinace, že jo;).

      Vymazat
  4. Go bambule go!!! a koukám, támdle visí moje pani :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Nevadí ti to, pani, viď? Ještě další dvě pani z tvýho kalendáře mi visí nad stolem. Bylo mi líto je skovat do skříně;).

      Vymazat
  5. v hlavě mi pučí!hele ty bambulko, nemáš přetlak bambulek?nám by se teda bambulky jistě hodily na to pučení z uší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bambulky ti vyrobim, klidně i do uší (jenom potřebuju vědět, do jak velkejch!:).

      Vymazat