neděle 7. ledna 2018

Vánoce, Vánoce odcházejí...

Ale pořád ještě jsem nenajela na normální, nevánoční spánkový režim.
Mé noci teď patří Instagramu (M. promine).
A včera (resp. dneska) kolem jedné hodiny v noci jsem objevila účet Eevy Takkunen -
Tahle ložnice je prostě dokonalá. V tom, jak je nedokonalá. Eklekticko minimalistická,
syrová. (Víc přívlastků už mě nenapadá;).

A jaké jsou vaše instagramové objevy? Sem s nimi :).

18 komentářů:

  1. Mám ich viac od Tvojho bu.ku.ku, neviem či poznáš:
    https://www.instagram.com/simplygreylife/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.instagram.com/littlekinjournal/

      Vymazat
    2. Jojo, Little Kin Journal sleduju, krásný! (To jejich starodávný topení ♥) Simply Grey Life se mi taky líbí, už jen ten název, viď?;)

      Vymazat
    3. Práve, názov pre Teba, ja mám také slovenské stálice: Kristína Farkašová, LeSimple, Tamara Heribanová a jej sestra Babsy Heribanová, ale z Tvojej ba.ku.ku mám najradšej:
      https://www.instagram.com/thuisbijvierleeuwen/

      Vymazat
    4. Ty sestry Heribanové jsou krásné, ale na mě nějak moc dokonalé;). LeSimple se mi líbí, i pro to její zkrabacený vysoký čelo;). Dneska jsem objevila https://www.instagram.com/mari_strenghielm/ - toĺko sivej krásy!

      Vymazat
    5. Heribanky, veď to, ale dozviem sa správy rýchlo, veď vieš, výstavy, obchody, workshopy a tak...
      Ď:-)

      Vymazat
  2. To ponocování u ig je děsný,rána jsou krutý.Já mám nejradši obrázky ze "života" i nedokonalý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, občas kouknu, koho novýho sleduješ;) Tak ať je zítřejší ráno co nejmíň krutý (i vzhledem k tomu, že je pondělní:(... ).

      Vymazat
  3. Ja miluju signe kjaer a holly blues.nevis o nekom blizkem k nim?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Holly Blues jsem neznala, vypadají sympaticky, dík:). Myslim, že by se ti mohla líbit miekeverbijlen nebo anekirstine.bilde, ale dost možná už je sleduješ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Dibonjo je jasnačka:). A gretaschwester ještě nesleduju, ale taky jsem na ni narazila a líbí se mi:). Myslím, že se shodnem, chichi.

      Vymazat
    2. sice možná taky dokonalé ale moc se mi líbí zoedelascases
      nejradši sleduju život ve starém domě s dětma a výtvarnou činností. ta holly blues má často krásný úvahy o mateřství ale není to žádný ťuťu. no a ta její keramika a staré svetry...a hračky...a taky nějaká soběstačnost, zahrada...jinak dorazil mi dřevěnej hřeben, dvě včelí svíčky, smeták ke kamnum a ehm dvě špulky. mami c to je? přece stolečky pro zviřátka!

      Vymazat
    3. Teď koukám u Holly Blues na věneček z trávy na zdi, to musím taky vyzkoušet! Týjo, a víš, co sháním? Prachovku s peřím (jako fakt ji potřebuju), ale na Pstrosi.cz jsou takový divně pogumovaný(:, tak kdybys někde viděla.. Stolečky pro zvířátka jsou bezva!!:)

      Vymazat
  6. Jé holky, díky za tipy. Ta hollyblues se mi moc líbí. Moje oblíbený jsou marikamaijala (finská ilustrátorka, teď chci domů všechny její knížky), larebellionculturelle (už dlouho oblíbená rodinka z Paříže), finurlignet (waldorf esteticky), petiteschoses, petits_bouts_de_vie a cequiestprecieux (krásný fotky). Spánkovému deficitu a nočním insta návštěvám sláva! :) Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, marikamaijalu jsem neznala, má krásný ilustrace. Ty ostatní mám taky moc ráda. Připadá mi, že larebellionculturelle, resp. předtím blog Simples et pures sleduju od tý doby, co mám internet:)). A co teprve, až @terjaha přidá nějaký fotky, že jo;)).

      Vymazat