pondělí 19. března 2018

 






Jarní úklid se sněhem za okny.
No... Jarní úklid...
Spíš jarní šoupání nábytkem.

@visualinterior_.

12 komentářů:

  1. Pěkné,moc,škoda,že nejsi můj manžel:-)Nikdo by mi neříkal věty typu "zase košík,zase nějaká keramika atd...Drhala jsi?
    A taky už se těším až ty byliny pokvetou v reálu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ti láskyplně říkala: Drhala jsi dneska? :)))
      Já nedrhala, tohle je z Jysku. Ale zásobu špagátů mám. Nakoupila jsem je v den voleb, prodavačky na mě koukaly trochu podezíravě;).

      Vymazat
    2. Mít doma nějaké provazy,to není na škodu:-)

      Vymazat
  2. napsala byste mi odkaz na ty papíry s rostlinami ? obálky ? obrázky ?
    děkuji, K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Atlas rostlin od A. Piláta, ilustrace O. Ušák. K dostání asi už jen v antikvariátech. Ale našla jsem k prodeji třeba tu - https://www.databazeknih.cz/bazar-knih-detail/atlas-rostlin-1128002.

      Vymazat
  3. někdo mi to vyfoukl :( ...........

    OdpovědětVymazat
  4. zkusila jsem ještě jeden antikvariát, tak snad, zrovna dnes si jdu pro další knihy z druhé ruky. Pokud vyjde ten atlas, to bude něco ...moc Vám děkuji a hezký den.k

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak držím palce!! Já mám jako knihovnice štěstí, že nám čtenáři nosí darem staré knížky, když třeba likvidují pozůstalost a mezi nimi jsem právě ten atlas objevila :).

      Vymazat
  5. tak to vyšlo...mam radost, jsou krásné, pár jich tedy chybí, ale ......
    tak Vám děkuji za příspěvek !
    Včera byla v knihovně burza knih, mám tolik dětských krásných ..zdarma .

    OdpovědětVymazat