pondělí 8. dubna 2019

 


Jarní depka útočí
a tak se musím odreagovat focením...

A co vy?
Připadá vám, že ptáci ráno za okny zpívají nebo řvou?


@toyrang.mom.

11 komentářů:

  1. Chi, zdá se, že máme podobné metody, jak na jarní chmury... :-)
    Fotky nádherný! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)♥ Už jsem se naštvala na poloautomat a věčný bádání, co jak nastavit, a vrátila jsem se k automatu. A užila si to:).

      Vymazat
  2. Dášo, ty to máš doma tak hezké. A ty fotky taky skvělé. My jsme s Danem smíšený pár, kde jednomu se zdá, že řvou a druhému, že krásně zpívají. D. to vyvažuje jízdou na kole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska ráno neřvali. Asi jsem to vyvážila i tím postěžováním si tu. Ale ani nezpívali;).

      Vymazat
  3. Jó, včera jsem se zrovna zaposlouchala a ten řval! :-D Ale říkám si, že asi měl důvod. Možná jsem stála jen příliš blízko jeho hnízda. Nevím. Každopádně to prkénko z břidlice mi asi nedá spát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijď do knihovny a já ti povím, odkud to prkýnko mám:).

      Vymazat
  4. Všetko krásne, ale najkrajšie tie tašky, psaníčka? Textilná technika batika? Tvoja práca?
    Vieš, že ja ani to vrieskanie-spievanie vtákov nevnímam, tých chvíľ kedy som bez autistu-muža, bez autistu-dcéry a bez troch psov a bez kocúra sama je minimum a to sedím v sprche-až vtedy aspoň osobná hygiena!
    PS: Tak som sa zapozerala na záhradu: čerešňa už odkvitla, ani som si ju neužila, teraz kvitne višňa a ide orgován:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenka, tie taštičky sú z Ikea, z nejkrásnější limitované edice TÄNKVÄRD. Psala o ní Olívka tu: http://www.modedeboulangerie.cz/2019/03/tankvard.html. Jakmile kolekce dorazila do mé nejbližší Ikey, vrhla jsem se na ni;). Odnesla jsem si kromě taštiček i košík a ošatku; kdybych měla doma místo a nejela z Ikey autobusem, troufla bych si i na ten óbr koš;).

      Vymazat
  5. Krásný fotky! Jaro je záhul. Neměla by po té zimě přijít spíš úleva? Teda tak bych si to přála...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a tohle jaro je teda super záhul:). Mám chuť vyrazit někam do severních krajů, tak jako jiní jezdí v zimě na jih. No, alespoň koukám na severské detektivky a severské instagramy:). Tak (nám) držím palce!:)

      Vymazat