pondělí 16. prosince 2019

 


Začínám s předvánočním úklidem.
Konečně budu moct u nás doma fotit!

Omlouvám se vám, kdo chcete vidět náš reálný binec:).
Mám ho kolem sebe neustále, kdyby byl i tady,
asi bych se k blogu nerada vracela.

A Zuzo VrZuzo, omlouvám se, že jsem smazala tvoje komentáře i s předchozím příspěvkem.
Ty fotky byly strašně žlutý, tudíž jsem to smazala celý.
Ale ráda si k vám přijdu zapadat ze schodů, to je jasný:)).

mariemuravski.works

9 komentářů:

  1. ,,Manželský vankúšik,, hovorí: VŠETKO JE U VÁS V PORIADKU:-)
    Pozdravujem:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to samé vravela ZuZavrz na instagrame :). Zdravím!!

      Vymazat
  2. Ahoj Dášo, já hlavně ráda vidím u Tebe cokoliv. :-) A žlutý fotky z toho focení za tmy mě taky štvou, ale to bych asi na blog za celou zimu nedala nic... Tvoje fotky krásný a vůbec všechno. Mávám. A chtěla bych Tě potkat. Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuju!! A potkáme se. Musíme! (I když mám pocit, že tě potkávám každý den, skrz tvoje fotky určitě:). Mávám, ať je Fa brzy fit ♥.

      Vymazat
  3. Už jste mi chyběla. Krásné dny, Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, Hesse bol moja vysokoškolská láska, ale Stepným vlkom som sa neprehrýzla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenka, Stepný vlk bol práve moja vysoškolská láska:). Chtěla jsem vyzkoušet, jak na mě bude působit po letech... Popravdě jsem ho teď přerušila a čtu krásnou (= v hlubokých lesích se odehrávající) severskou detektivku:).

      Vymazat