neděle 19. dubna 2020












Venku je barevně, doma černobíle.
A bude čím dál víc bíle.
 Tolik času na natírání jsem nikdy neměla...

Nemáte, prosím, tip, čím natřít dřevěný schody?
Aby barva vydržela každodenní chození?

A hezký jaro přeju!

@poppyloveyou.

9 komentářů:

  1. Zo sivej prechádzaš na bielu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, mám nějaké biele období:). Ale středně a tmavě šedou si nechám, jen světle šedou přetírám na bílo. A chtěla bych natřít dřevěné schodiště na půdu na bílo, teď je takové červenohnědé, jen nevím, jakou barvou...

      Vymazat
    2. Poraď sa s Ene la vie:-)
      Bielu mám rada, u nás drevo-transparentný biely osmo vosk, steny sivé, stôl artdeco neviem, poradíš? Myslela som na sivú:-)

      Vymazat
    3. Aj táto žienka natiera na bielo, nájdeš tam potrebnú radu:
      http://www.prairie-charm.com/

      Vymazat
    4. http://www.prairie-charm.com/2020/02/

      Vymazat
    5. Jojo, tuto žienku sledujem a přesně tyhle fotky s policemi jsem si i vytiskla:). Líbí se mi ten bílý závěs, chtěla bych si takový dát na kovové police z Ikey. A Jana z Ene mě napadla, ta určitě schody natírala, asi se na ní obrátím. Koukala jsem, Alenka, na ten tvůj stůl. To je ten v obývačke? Asi by bylo nejlepší ho nenatírat, ale já jsem taky taková natěračka, že bych ho asi natřela. Asi by se mi nejvíc líbila slonová kost (je to stejné po slovensky?), krémová bílá. Prostě bych pro něj zvolila stejnou barvu, jakou má potah a polštáře té sedačky. A zeď. Aby v tom kútiku bylo vše barevně sladěné. Čo myslíš?

      Vymazat
    6. Slovensky je to presne:-) Pohovka je ľanová, skôr béžovo-režná, drevené steny transparentné biele, ale preráža drevo, preto sa na fotkách zdá ako pohovka a je to mdlé, preto mám v izbe akcent sivej-omietnuté steny, hodiny a kovová kostra políc a pohovky, kachle čierne a čierna tabuľovka v kuchyni a spálni, takže som túžila skôr po tej sivej, no a koberec je kožený, belavý, tiež dlážka...ja nie som natierač a muž povedal, že vytiahne transparentné biele Osmo, no ja to vnímam ako mdlé riešenie, tak, tak.
      V poslednom príspevku o schodoch je len pre Teba fotka schodov s pretretou tehlou pod schodami na sivo, teda aj okolité omietnuté steny sú sivé, muž vybral odtieň a nie som s ním stotožnená, taktiež by bolo cool natrieť tú tehlu všetku na sivo, ale to nechám asi ďalšej generácii a ponechám tento náš pôvodný natur štýl. Fotím mobilom, bez perspektívy priestorovej, aj svetelnej:)

      Vymazat
    7. No možno bych súhlasila s mužom, třeba to biele Osmo bude vyzerať dobre, v nejhorším to přetřete na jiný odstín (chichi, když to neviem po slovensky, vrátím se k češtině:). A ty šedé cihly jsou krásné, přiznávám, že bych je natřela všechny, moc se mi líbí i cihlové zdi na bílo nebo černo natřené. Tak jestli je někdy natřeš, budu se těšit na fotky!:)

      Vymazat
    8. Vieš, ono, celé je to dobudované nakúpenými starými signovanými, aj nesignovanými tehlami, vzorne vyšpárované-štýl rekonštrukcie,fakt sú pôvodné múry dvojité zo signovaných tehál a fakt mal ten dom trámový strop, ale zakrytý a omietnutý, takže sa v dome na nič nehráme, mám ale v pláne jednu líniu sivej zjednotenej steny, aj keď niektoré múriky nechám tak.
      Mňa to tiež ťahá natrieť, ale ja nemám odstup, mentálne som veľmi vyťažená, asi tomu ani nerozumiem, ako mi napísala jedna...len ma to teší(a drží nad vodou) a sparingpartnera mi robí len blog, trvá mi to preto večnosť, chi, chi.
      Starší syn je proti!

      Vymazat