úterý 26. května 2020

 
 
 
Dnešek vleže...

Alespoň jsem dohlídla na Vinckovo učení.
S povinnou četbou mu pomáhám ráda.
(Můžu si beze studu číst nahlas:)

(P.S.: Nepadejte ze schodů, pokud vám už není dvacet...)

Vleže s mobilem jsem objevila tuhle krásu:

6 komentářů:

  1. Ty prostě pro objevování spadneš i ze schodů...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, no jo, ono to vypadá, že jsem celej den ležela pod schody (a sjížděla Instagram):)). Né, spadla jsem už před dvěma týdny a s naraženýma zádama chodila do práce. Jen včera už jsem to vzdala a odpočívala. Dneska zas poběžím (tedy ,,poběžím"):).

      Vymazat
  2. Dášo, opatruj se a (povinně) si čti... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při chůzi ze schodů už se držím zábradlí! A do konce týdne nám zbývají ještě tři knížky, snad to dám(e).

      Vymazat
  3. Foto na stene je famózne!
    Obyčajne padáš zo schodov, bol tu nejaký taký post, teraz na tých Tvojich bielych?
    Opatruj sa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foto na stěně je vytištěné z Instagramu, bohužel už ale nevím autorku. Je krásné...
      Na bielych schodoch budu padat, až je natřu. Zatím padám na jiných a ta bolest zad mi pak brání v natírání:). Pozdravujem!

      Vymazat