neděle 14. června 2020

 


Pardón, ale je to můj roztomilouš...

@dayulifestyle.

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Chichi, Katko, rozumím tomu, že rozumíš. Vždyť máš podobného:). (Budeme si tykat?:)

      Vymazat
  2. To tedy je,ale stejně,nechtěla bys mít stroj času,někdy,vrátit je o pár let zpátky?Ta osmnáctka...A co ty,jsi v pohodě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, přišlo mi vtipný, když jsem teď u našich obědvala a vzpomínali jsme, jak byly děti malý. Ne já a brácha, jako jsme vzpomínali dřív, ale MOJE děti:). Tak jsem si uvědomila, jak jsem stará:).
      A já v pohodě, dneska mi vyndali stehy, ještě dva týdny budu doma. Ale mám vycházky celý odpoledne, se těším:).

      Vymazat
    2. Já bych si teda taky občas strojem času zpátky zacestovala. Pomazlit se na chvíli...

      Vymazat
    3. To jo. Když ještě nebyli samá ruka, samá noha:).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No áno, len ten druhý roztomilouš už se nechce moc fotit...:)

      Vymazat