čtvrtek 31. prosince 2020

 

Hodně zdraví a štěstí a vakcíny v novém roce!

Budu se na vás těšit.

8 komentářů:

  1. Přesně a polední klid.Všechno nejlepší i Tobě♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jenom polední! Už jsem z toho dlouhýho svátečního klidu nějaká neklidná:)). Měj se krásně ♥.

      Vymazat
  2. To tričko s poledním klidem je super. Odkud ho máte? Nebo je to dárek? :) Já letos snad dostanu výtvarné potřeby. Letošní léto jsem se učila ilustrovat a kreslit na malířském stojanu, takže bych se v tom chtěla dál zdokonalovat. No, manžel už dostal nákupní seznam, tak snad aspoň něco z toho dopadne. :) Zbytek si dokoupím sama. Jinak opožděně přeji vše nejlepší a naopak s předstihem hodně zdraví do dalšího roku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Your blog is very enjoyable and entertaining. Simply log into your preferred gambling website to play hundreds of slots games, craps, blackjack and roulette.

    OdpovědětVymazat
  4. S tím souhlasím, hlavně klid a pohodu, ale mým nejnovějším rozhodnutím bylo podstoupit labioplastiku zde, která mi skutečně usnadnila můj intimní život. Byla jsem nejistá kvůli velikosti a asymetrii stydkých pysků. Po zákroku jsem pocítila okamžitou změnu. Teď se cítím více sebevědomě a užívám si konečně svého pohodlí s mými spodními partiemi.

    OdpovědětVymazat