neděle 28. července 2013

A je to tady.    Ca y est.
Stejně jako Prokop, už i Vincek se odmítá fotit..
Ainsi que son frère ainé, Vincent refuse d´etre photographié.
 
Já s bráchou jsme vždy ochotně pózovali (myslím;).
Moi et mon frère, nous avons toujours posé avec empressement (je pense;).




 A jaké byly vaše RETRO prázdniny??
Et quelles étaient vos RETRO vacances??

Kids.

7 komentářů:

  1. Dášo, nene!Jak nám to mohl Vincek udělat?
    A s bráchou sedíte na trabantovi? My jsme ho měli, jsezdili v něm na retro prázdniny na chalupu. A já jsem se za něj hrozně styděla a nejvíc tenkrát, když nám někdo prokopnul dveře a táta je zalepil kobercovkou.
    A ještě by mne zajímalo, jestli se brácha z toho lehátka vyprostil sám, nebo jestli ho někdo vydoloval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) And, já se ti snad za náš trabant ani nestyděla, teda neměli jsme na něm kobercovku, jenom na zadním skle samolepku Kaliméra. A s tím bráchou nevim. Ale fóbii z lehátek nemá, tak se z něj asi nějak dostal:) Teď koukám, že má asi skřípnutou ruku v kapotě trabantu a já se tomu ještě směju.. Vincka budu fotit jako paparazzi!!

      Vymazat
  2. Fotka s maminkou asi na loďce! To si maminka půjčila rovnou Prokopa, ne? Já jsem paparazzi odjakživa, u nás se dobrovolně nefotí nikdo! A navíc Klárka kňučí a říká, už zase fotíš, já si Tě už ani nedokážu představit bez foťáku a tváří se naštvaně... Přemýšlím, jestli by to nespravil vlastní foťák pro holky, ale pořád nevím...
    Vincku, prosím, aspoň občas, já se vždy těším na dalšího Vincka! Co asi dělá...

    OdpovědětVymazat
  3. To ne!!!
    Nějaké retro prázdninové fotky s bráchou taky vyhrabu, my, myslím, taky pózovali vzorně. Jen jestli to nebylo tím, že tatínek fotil na klasický film a kdybychom se mu šestkrát otočili zády, bylo by fakt zle... :-) Ale taky, pravda, vyfotil za dovolenou tři filmy po šestatřiceti okýnkách a ne osmset fotek jako já. :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, letim na vlak! Slibuju ulovit pár paparazzi fotek:) Těšim se na ty vaše (I retro vyhrabané!!)! Ahój!

    OdpovědětVymazat