středa 10. července 2013

..


 



 
V tomhle krásném domě..
Dans cette belle maison..
 

s týpým (a indiánkou Aničkou) na zahradě..
avec un teepee (et une Indienne Anne) dans le jardin..

 
jsem dnes večer ochutnala kořalku z hada..
j´ai gouté ce soir l´eau de vie de serpent..

9 komentářů:

  1. Nádherný dům, fotky... a teda ten závěr mě dostal...jak já se bojím hadů!! A jaká byla? :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevypila jsem ji na ex:) A půlku kalíšku jsem nesla domů mužovi na ochutnání. Chutnala tak trochu jako pendrek, který nemám moc ráda (na rozdíl od hadů;)

      Vymazat
  2. Ten dům je čarovnej! Tuhle kořalku nám táta taky dovezl, ale já neochutnala:) A navíc pendrek taky nemám ráda:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ta ochutnávka proběhla v rámci přednášky o Vietnamu. Když už jsem přišla poznávat Vietnam, tak jsem musela ochutnat;)

      Vymazat
  3. To není dům,to je zámek a radši si ani nepředstavuju tu krásnou zahradu...
    P.S.Hlavně,že jsi to přežila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahrada je krásně zpustlá, ani jsme ji celou neprošli, páč nás z ní vyhnali komáři. Snad při příští přednášce:) Přežila jsem, ale hlava mě bolí ještě teď..

      Vymazat
  4. Zrovna před pár dny jsem se taky s takovou lahvinkou z Vietnamu potkala, ale nedotkla jsem se ani tý lahvičky... bojim.
    Dům je kouzelný.

    OdpovědětVymazat