neděle 18. srpna 2019

Jejdamane, já mám ale skluz!

Tak tedy slíbená Aňa (malířka akvarelů;) a její synovec Rubenek.
A níže pak i Zuza (Rubenkova máma) a Vincek (jeho máma tentokrát ne;)
a náš první prázdninový týden...

 
  
 
 
 
 
 
 

Asi si budu muset vzít speciální dovolenou jen na úpravu prázdninových fotek!

Ještě mě (a vás) čeká Villa Tugendhat, Villa Pellé a Alžběta Skálová,
Makča a Rožu a Lind u Dvou Vran,
 Kamenický Šenov (Marušku jsem z ostýchavosti - mé - nevyfotila, ale její domeček jo),
Panská skála a Česká Kamenice...,
 a třeba ještě něco do konce prázdnin stihnem.
Zatím ahój!

7 komentářů:

  1. Jejdamane,tak už jsme se dočkali♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ty tvoje fotky tak ráda! Těším se na všechny další - tu kládu s upravováním fotek znám, to je peklo. :-)
    Krásný zbytek prázdnin přeju! Na mě už padá splín, že léto končí...
    Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuju!
      Taky na mě teď začal padat splín a pomohlo mi, když jsem si prohlídla fotky z minulýho podzimu, on ani tak ,,podzimně" nevypadal, a pak jsem si naplánovala, co všechno hezkýho chci na podzim podniknout. Tak držím palce, určitě i konec léta a podzim bude hezkej ;).

      Vymazat
  3. nejsem sama nejsem sama nejsem sama:-Dale nějak nám to sejití nás čtyř nikdy nevyjde:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chci taky sejít. Fakt moc!

      Vymazat
    2. Já taky!! Vždyť léto ještě nekončí, ne?:) Září bude určitě krásný, tak co nějaký zářijový víkend? I podzimní setkání by bylo kouzelný. Holky, to vyjde!:)

      Vymazat