čtvrtek 29. srpna 2019

Villa Tugendhat je krásná.

A nejkrásnější na ní je všechna ta bílá, slonová kost a šedá (alespoň pro mě).
Víc než otevřený prostor s onyxovou stěnou se mi tedy líbily
dětský pokoj, koupelna a kuchyň. A chodby.

 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
A tohle umyvadýlko v garáži!

Včera jsem se pustila do natírání...  Hádejte, jakou barvou?:)

8 komentářů:

  1. Krásný! Taky jí miluju!
    A Vás/Tebe snad ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  2. Vevnitř jsem nikdy nebyla.
    Je to krása. Líbí se mi na tom i ta promyšlenost a detaily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rezervovat si návštěvu je třeba dlouho dopředu, ale určitě běžte:)♥.

      Vymazat
  3. A že vraj len severské interiéry sú biele... už vtedy slonovinový, nadčasový, elegantný, moderný, dômyselný, krásny:-)
    Videla si film?
    PS: Peknučké žieňa si Ty:-)
    Alena Tiežsivobielointeriérová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno!♥ Film jsem ještě neviděla, ale knížku jsem četla.
      A to umyvadýlko už jsem předtím viděla na fotkách u tebe na zahrádce:).

      Vymazat
    2. Áno, podobné, už ho konečne muž pripojil, dostal ho k narodeninám z bazáru pred rokmi, to hranaté, čo majú vo vile, som už dávnejšie googlila a našla výrobňu v Čechách:-)

      Vymazat
    3. To ti závidím, že máte s mužem stejný vkus. I když myslím, že i moji kluci se už se vší tou bílou a šedou smířili a když mi něco kupují, tak v těchhle barvách. (Vědí, že cokoliv barevnějšího bych schovala v lepším případě do skříně, v horším na půdu;).

      Vymazat