sobota 22. srpna 2020

Beroun.

Bydleli jsme kousíček od vlakovýho i autobusovýho nádraží
a zároveň kousíček od centra (a sekáčů!).
Paní recepční na ubytovně říkala Vinckovi:
Vincentíku, ty jsi vyrostl. Už jseš větší než já!
I když ho viděla poprvý v životě.

Vincentík se stromkem na klobouku. Já to nebudu retušovat, jo?



 
Bylo nám tam krásně.

Ale pořád musíme s Vinckem myslet na tu kozu uvízlou na skále.
Byla tam i druhý den, když jsme jeli okolo vlakem.
Snad už je v pořádku doma (jako my).

4 komentáře:

  1. Okolo Berouna je hezky. Znám to tady z dávna ještě ze skautských výprav. Když jsem utíkala z Prahy, mířila jsem tímhle směrem, až z toho už skoro dvacet let bydlím blízko Karlštejna. Mávám!
    Lenka Štrosová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to jsme ti mohli zamávat z vlaku! Já tu byla poprvý, vždycky jsme jezdili tak nějak jiným směrem. Jenom Míra jezdil v mládí na čundry na Ameriku, ale teď s náma nebyl, protože (taky poprvý v životě:) sjížděl Vltavu. Byla jsem překvapená, jak je tu krásně. A vlastně i od nás je to kousek:).

      Vymazat
  2. S tou paní na recepci! To jsem se nasmala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to bylo vtipný, on Vincek přes prázdniny opravdu hodně vyrostl, ale to ta paní nemohla vědět, když ho viděla poprvý v životě:)).

      Vymazat