pátek 7. srpna 2020




            Maruš šije krásně a zasloužila by si lepší příspěvek.
 Snad se to naučim.
😆😅

8 komentářů:

  1. Zatím jsem si to furt tvrdohlavě přepínám do staré verze. Tak jsem zvědavá, kdy mi zatnou tipec definitivně... Ach, ty novoty...:-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, to jsem dělávala u Idosu taky:). Tady ale píšou, že nám tipec zatnou 1. září, to už se blíží:).

      Vymazat
  2. Taky jsem pořád přepínala do staré verze a včera si řekla, že teda jo, jdu na to. Asi po hodině jsem to vzdala a počítač zavřela. Mám jenom jedny nervy, že jo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))))) Tak snad se to do toho září naučíme:))

      Vymazat
  3. Blogger peklo. Snad to do září google vyladí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu tomu přijít na chuť. Jsem zvyklá to všechno vidět v grafech najednou a teď tohle. Výhodu to má pro mě tu, že jak mi nová grafika nevyhovuje, tak na bloggeru pořád nezevlím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Jo, taky jsem byla zvyklá na ten jeden graf (myslím, že byl jen jeden) a teď nevím, co mám dělat s informacemi, jaké prohlížeče nebo operační systémy má moje publikum. Ale třeba to někdo potřebuje vědět:).

      Vymazat